Поширені запитання

01.10.2019

Як налаштувати інтернет на ПК ?

Windows XP

1. Відкрийте меню Пуск, натисніть Панель управління.

1

2. У вікні зліва вибираємо Переключення до класичного вигляду. Якщо вигляд вікна відрізняється від наведеного нижче, то переходимо відразу до пункту 3.

2

3. Подвійним натисканням лівої кнопки миші відкриваємо папку Мережні підключення.

3

4. Відкриється вікно Мережні підключення.

4

5. На ярлику Підключення по локальній мережі — правою кнопкою миші викличте меню, далі відкрийте пункт Властивості.

5

6. У вкладці Загальні виберіть пункт Протокол Інтернету (TCP/IP) і натисніть Властивості.

6

7. У вікні, встановіть параметри IP на автоматичне отримання – Отримати IP-адресу автоматично. Збережіть зміна шляхом натискання – Ок.

7

Потім натисніть OK, після нетривалого часу (3-5с) вікно зникне, папці Мережні підключення можна буде закрити.

Windows 7

1. Натисніть кнопку Пуск і виберіть пункт Панель управління.

1

2. На екрані з’явиться вікно Панель управління. У вікні необхідно двічі натиснути по значку Мережа та Інтернет.

2

3. У вікні вибираємо Центр управління мережами і загальним доступом.

3

4. У лівій верхній частині вікна натисніть посилання Зміна параметрів адаптера.

4

5. Відкриється вікно Мережні підключення.

5

6. На ярлику Підключення по локальній мережі — натисніть правою кнопкою миші. У контекстному меню виберіть Властивості

6

7. У вкладці Загальні виберіть пункт Протокол Інтернету версії 4 (TCP/IPv4), та натисніть кнопку Властивості.

7

8. У вікні, встановіть параметри IP на автоматичне отримання (Отримати IP-адресу автоматично). Збережіть зміна шляхом натискання кнопки Ок.

8

Windows 8/10

1. Натиснути правою кнопкою миші в меню Пуск , вибрати Всі програми

1

2. У меню програми вибрати Панель управління

2

3. У вікні Панель управління необхідно знайти – Мережа та Інтернет.

3

4. Обираємо Центр управління мережами і загальним доступом.

4

5. У лівій верхній частині вікна натисніть посилання Зміна параметрів адаптера.

5

6. Відкриється вікно Мережні підключення. На ярлику Підключення по локальній мережі — натисніть правою кнопкою миші. У контекстному меню виберіть Властивості

6

7. У вкладці Загальні виберіть пункт Протокол Інтернету версії 4 (TCP/IPv4), та натисніть кнопку Властивості.

7

8. Встановіть параметри – Отримати IP-адресу автоматично. Збережіть зміни -Ок.

8

Альтернативний варіант входу в Центр управління мережами і загальним доступом.

1. Лівою кнопкою миші клацніть -Робочий стіл:

9

2. У правій нижній частині екрана знайдіть позначку з маленьким знаком оклику в жовтому трикутнику:

10

3. Правою кнопкою миші клацніть по цій позначці, в меню виберіть Центр управління мережами і загальним доступом:

11

Ubuntu

1. Для налаштування NAT підключення в ОС Ubuntu необхідно в треї (за замовчуванням праворуч на верхній панелі) знайти значок Gnome-Network Manager. Натискаємо правою кнопкою миші, у контекстному вікні вибираєте Змінити з’єднання:

1

2. У вікні натискаємо Змінити.

2

3. Далі переходимо у вкладку Параметри IPv4, виставляємо спосіб налаштування на Автоматично (DHCP). Зберігаємо налаштування – Зберегти:

3

MAC

1. Натискаємо значок Mac OS (яблуко у верхньому лівому куті), вибираємо рядок Системні налаштування:

1

2. У вікні заходимо в папку Мережа:

2

3. У лівому стовпчику вибираємо Ethernet, далі натискаємо на поле вибору в рядку Конфігурувати IPv4:

3

4. У меню, вибираємо пункт Використовуючи DHCP, потім натискаємо Зберегти

5

Як можна перевірити стан Особового Рахунку?

Ця інформація відображається в Особистому кабінеті, доступному на сайті, при необхідності оператор служби підтримки може повідомити поточний стан вашого рахунку.

Як перевірити швидкість Інтернету?

Використовуйте посилання http://crystal.speedtestcustom.com/

Нагадуємо, що всі програми, які активно або неактивно, але використовують інтернет, можуть знизити реальну швидкість роботи інтернету.

Перед вимірюванням швидкості рекомендуємо відключити ваше захисне ПЗ, переконатися, що не активні такі додатки як skype, torrent і. т. п., і в даний момент не йде скачування інформації з мережі Інтернет.

Чи можна самостійно організувати безпровідній доступ вдома?

Так, це можливо.

Проте ми рекомендуємо скористатися нашою пропозицією щодо організації WI-FI доступу у вашій квартирі. За невисоку орендну плату. Ви отримуєте перевірений на сумісність для роботи в мережі обладнання, що забезпечує безпровідне підключення до Інтернету всіх наявних у будинку комп’ютерів, ноутбуків та інших пристроїв.

У мене повільно завантажуються файли з певного сайту?

Такі складності зазвичай виникають з популярними безкоштовними ресурсами інтернету, які просто не справляються з навантаженням. Якщо у вас низька швидкість скачування файлів з одного сайту, в той час як швидкість скачування з інших сайтів висока і стабільна, це означає, що ви звернулися саме до такого перенавантаженого серверу, і вплинути на ситуацію можуть тільки власники цього ресурсу.

Що буде зі швидкістю при підключенні другого комп'ютера?

Швидкість з’єднання буде ділитися між комп’ютерами пропорційно завантаженню і черговості звернень в зовнішню мережу.

Що таке вхідний / вихідний трафік?

Трафік — це об’єм інформації, що надходить на ваш комп’ютер з мережі і відправленої з нього в мережу.

Кожен раз, коли ви переглядаєте Інтернет-сторінки, отримуєте пошту, завантажуєте файли, до вас на комп’ютер надходить якийсь обсяг інформації, що вимірюється в байтах.

Вхідний трафік — це об’єм інформації, що надходить на ваш комп’ютер з мережі, а вихідний, відповідно, обсяг, що йде з вашого комп’ютера в мережу.

Чи можу я призупинити надання послуг, але не розривати договір?

Так, звичайно. Ми надаємо можливість призупинити дію договору в усіх тарифних пакетах. Призупинення оформляється попередньо поданої заявки із зазначенням конкретного періоду.

У період призупинення щомісячна вартість тарифного пакету не оплачуються.

Я переїжджаю, але хотів би користуватися вашими послугами за новою адресою. Чи це можливо?

1. Якщо ви переїжджаєте за адресою, де присутнє покриття Кристал Телеком, вам необхідно звернутися в наш офіс для переоформлення договору. В цьому випадку, підключення за новою адресою буде для вас безкоштовним, а також за вашим договором зберігається залишок грошових коштів і продовжує діяти програма лояльності як для старого абонента.

2. Якщо Ви переїжджаєте за адресою, де немає покриття мережі Кристал Телеком, тоді необхідно подати заяву  на розірвання договору. Заяву можна подати як в нашому офісі, так і з особистого кабінету абонента, бажано за 14 днів до запланованої дати (згідно з Договором). Після розірвання та проведення остаточних взаєморозрахунків, якщо в цьому буде необхідність, договір буде вважатися розірваним.

В який час дня мене зможуть підключити до Інтернету?

Компанія Кристал Телеком підключає до Інтернету з 9.00 до 19.00 щодня, включно

вихідні дні.

Протягом якогось часу мені підключать Інтернет?

Підключення здійснюється протягом місяця.

Де мені дізнатися про тарифні плани і вартості з'єднання?

Інформацію про тарифні плани ви завжди можете дізнатися на нашому сайті в розділі Тарифи або за телефонами служби підтримки.

Є можливість тестового підключення до вашої мережі?

Дану інформацію ви можете уточнити на сайті або звернувшись в наш офіс, або за телефоном служби підтримки.

Слідкуйте за нашими акційними пропозиціями.

Як мені підключитися до мережі Кристал телеком?

Зателефонуйте:

(044) 360-55-06, (094) 925-25-06,

(093) 170-02-35, (050) 303-85-06,

(096) 636-00-00;

або заповніть відповідну форму на сайті.

Оператор створить обліковий запис і домовиться з вами про час підключення.

Яке необхідне програмне і апаратне забезпечення для роботи в мережі?

Підключення здійснюється за технологією Ethernet. Достатньо мати персональний комп’ютер, і мережеву карту стандарту 100baseTX (full-duplex). З програмного забезпечення підійде будь-яка операційна система, що підтримує tcp/ip протокол.

Як мені авторизуватися, щоб увійти в Особистий Кабінет?

1. Перейти за посиланням —  вхід в Особистий кабінет.

2. Введіть ваш логін та пароль і ви потрапляєте в Особистий кабінет користувача.

Як змінити пароль доступу в Особистий Кабінет? Платна чи це послуга?

Функція зміни паролю доступу в Особистий Кабінет доступна у самому Особистому Кабінеті на сайті.

Послуга безкоштовна.

Як дізнатися свій номер особового рахунку?

Номер особового рахунку у кожного абонента свій, відмінний від інших.

Для того щоб дізнатися його, необхідно зайти в Особистий Кабінет або знайти його у вашому договорі.

Які функції мені будуть доступні через Особистий Кабінет?

В Особистому Кабінеті на сайті будуть доступні наступні функції:

  • перегляд поточного балансу, виписка персональної квитанції на оплату рахунку;
  • перегляд руху коштів за весь період і за вибраний звітний період, отримання виписки руху коштів на екрані;
  • оформлення заявки на зміну набору послуг (вибір послуг);
  • перегляд поточного стану підключених послуг та обладнання, управління основними і додатковими послугами (відключення, підключення);
  • призупинення послуг;
  • зміна контактних номерів телефону, факсу, e-mail;
  • зміна пароля доступу в Особистий Кабінет;
  • відправка заявки на тех. обслуговування, перегляд поточного стану заявок, архіву заявок за вибраний період;
  • перегляд статистики підключених послуг;

Що робити, якщо пароль в Особистий Кабінет загублений?

Відновити пароль доступу в Особистий Кабінет можна зателефонувавши в нашу службу підтримки клієнтів.

Як замінити тариф?

Ви маєте право за власним бажанням заміняти тариф на Інтернет послуги. Для цього вам потрібно залишити заявку будь-яким зазначеним способом:

Чи можна змінити тарифний план, скільки це буде коштувати і скільки часу займе?

Зараз перехід з тарифного плану з меншою абонплатою на тарифний план з більшою абонплатою здійснюється безкоштовно.

Вартість переходу на тарифний план з меншою абонплатою складе 30 грн.

Тариф змінюється протягом доби.

Як дізнатися свій баланс?

Для того, щоб подивитися свій баланс на рахунку, вам необхідно зайти в Особистий Кабінет і перейти в розділ Статистика.

Який термін дії абонплати?

Абонплата діє протягом календарного місяця (з 1 по 1 число) і знімається раз в місяць 1-го числа авансом за наступний місяць, при цьому користуватися послугою можна, тільки при позитивному балансі особового рахунку. Це означає, що при настанні нового розрахункового періоду (1-е число кождого місяця) у вас вже повинні бути оплачені послуги, якими ви будете користуватися протягом місяця. У момент початку нового місяця з вашого балансу буде зніматися сума, еквівалентна вартості тарифного плану, яким ви будете користуватися в новому місяці.

Існує альтернативний спосіб оплати послуг, не виходячи з дому?

Існує. Зайдіть в Особистий Кабінет, там ви зможете оплатити онлайн, картками Visa, Master Card і через платіжні системи easyPay та UA pay.

Що буде, якщо мій баланс на рахунку на початок місяця нульовий?

На початку наступного місяця (1-го числа) ви будете відключені від послуг. Будь ласка, стежте за балансом на вашому рахунку щоб уникнути подібних непорозумінь.

Я оплатив рахунок, а грошей на рахунку немає. Чому?

Зарахування грошей на рахунок відбувається протягом однієї доби. Якщо з якої-небудь причини через добу гроші на ваш рахунок не були зараховані, зверніться в нашу службу підтримки, ми зробимо все можливе, щоб вам допомогти.

Блокування
супутникового
телебачення

з 20.01.2020 року
Відмінити блокування