preloader
Головна Новини Інформація для ... Інформація для абонентів інтернет-провайдера ДіЛан Яготинського, Баришівського та Згуровського районів.
Інформація для абонентів інтернет-провайдера ДіЛан Яготинського, Баришівського та Згуровського районів.
facebook telegram

2021-05-25

Просимо звернути увагу, що з 1 червня 2021 року Ви почнете обслуговуватись під торговою маркою Кристал Телеком в населених пунктах: Кулябівка, Тужилів, Сотниківка, Супоївка, Дзюбівка, Черкасівка, Червоне Заріччя, Шевченкове, Яготинський район; Яблуневе, Баришівський район; Мала Березанка, Мала Супоївка, Згурівський район. Ваш тарифний план для приватного сектору буде змінено наступним чином: Тариф 20-50 мбіт/сек буде переведено на тариф "Вигідний"- швидкість до 60 мбіт/сек, щомісячна абонплата 199 грн/міс. Тариф 125 мбіт/сек (за 250 грн) на тариф "Оптимальний" - швидкість до 100 мбіт/сек + пакет телебачення ОТТ  "Базовий" (понад 200 каналів), за 249 грн/міс. Тариф 125 мбіт/сек (за 300 грн) на тариф "Максимальний" - швидкість до 300 мбіт/сек + пакет телебачення ОТТ  "Комфорт Плюс" (понад 200 каналів), динамічна реальна Ip-адреса, за 299 грн/міс. Акційний тариф 50 мбіт/сек за 79 грн на тариф "Вигідний", але акційні умови зберігатимуться до кінця 2021 року. Детальніше ознайомитися з тарифними планами та умовами підключення можна на сайті, обравши свій населений пункт. Номера Ваших особових рахунків буде змінено, про що кожен абонент буде проінформований операторами служби технічної підтримки, яка працює цілодобово: (093) 170-02-35, (050) 303-85-06, (096) 636-00-00, (044) 360-55-06. Після переводу абонентів на нові особові рахунки, буде змінено реквізити на оплату послуг. Здійснити платіж можна буде за допомогою Приват24, терміналів самообслуговування, обравши кнопку “Кристал Телеком”, або на сайті, натиснувши “Сплатити”. Також Ви можете здійснювати оплату в нашому безкоштовному додатку My Crystal. Звертаємо Вашу увагу, що оплату послуг потрібно здійснювати авансовим платежем, до 1 числа наступного місяця. На 1 число кожного місяця на Вашому рахунку має бути сума, яка дорівнює щомісячній абонплаті, або більша за неї. Для запобігання відключення послуг просимо проконтролювати наявність на вашому рахунку коштів, достатніх для оплати щомісячної вартості Вашого тарифного плану. У разі недостатньої суми абонент може скористатися послугою "Робота в кредит". Увага! Тарифи зі швидкістю 300 Мбіт/сек і вище вимагають обладнання, яке може підтримувати заявлену швидкість в тарифному плані. За умови, якщо ваше обладнання не підходить або застаріло - відповідне можна придбати в нашому магазині. З повагою, Кристал Телеком.

ВАМ МОЖЕ БУТИ ЦІКАВО

Акції, новини, інформація для абонентів