Робота компанії Кристал Телеком на час карантину

18.03.2020

Шановні абоненти!
З метою запобігання поширенню коронавірусу COVID-19, інтернет-провайдер Кристал Телеком переводить на віддалену роботу своїх працівників. Ми розуміємо, що самоізоляція та утримання від контакту з іншими, щоб зменшити ризик інфікування, – це Ваша та наша можливість уберегти себе та рідних від зараження коронавірусом😷.
Але в той же час, дуже важливо під час карантину залишатися онлайн, тому ми посилимо контроль за якістю роботи послуг, а обслуговування абонентів буде здійснюватися в штатному режимі (виклик майстра, підключення, ремонт та інше). Карантин жодним чином не вплине на роботу мережі інтернет, щоб у нинішніх умовах кожен абонент зміг вільно отримувати всю необхідно інформацію, працювати, навчатися та бути на зв’язку з близькими.
Важливо!⛔️ Всі питання, пов’язані з роботою нашої мережі, можна вирішити дистанційно.
Можливі засоби зв’язку з нами:
📌цілодобовий контакт-центр: (044) 360-55-06, (094) 925-25-06, (093) 170-02-35, (050) 303-85-06,(096) 636-00-00;
📌 чат-бот;
📌 сторінки у соцмережах Facebook та Instagram;
📌Чат онлайн-підтримки на сайті.
Здійснити оплату наших послуг можна через термінали самообслуговування або через платіжні системи онлайн. Детальніше ознайомитися зі способами оплати Ви можете в особистому кабінеті.
Бажаємо здоров’я Вам та Вашим близьким!
З любов’ю, команда Кристал Телеком.