preloader
Головна Новини Робота компанії ... Робота компанії Кристал Телеком на час карантину
Робота компанії Кристал Телеком на час карантину
facebook telegram

2020-03-18

Шановні абоненти! З метою запобігання поширенню коронавірусу COVID-19, інтернет-провайдер Кристал Телеком переводить на віддалену роботу своїх працівників. Ми розуміємо, що самоізоляція та утримання від контакту з іншими, щоб зменшити ризик інфікування, - це Ваша та наша можливість уберегти себе та рідних від зараження коронавірусом?. Але в той же час, дуже важливо під час карантину залишатися онлайн, тому ми посилимо контроль за якістю роботи послуг, а обслуговування абонентів буде здійснюватися в штатному режимі (виклик майстра, підключення, ремонт та інше). Карантин жодним чином не вплине на роботу мережі інтернет, щоб у нинішніх умовах кожен абонент зміг вільно отримувати всю необхідно інформацію, працювати, навчатися та бути на зв'язку з близькими. Важливо!⛔️ Всі питання, пов'язані з роботою нашої мережі, можна вирішити дистанційно. Можливі засоби зв'язку з нами: ?цілодобовий контакт-центр: (044) 360-55-06, (094) 925-25-06, (093) 170-02-35, (050) 303-85-06,(096) 636-00-00; ? чат-бот; ? сторінки у соцмережах Facebook та Instagram; ?Чат онлайн-підтримки на сайті. Здійснити оплату наших послуг можна через термінали самообслуговування або через платіжні системи онлайн. Детальніше ознайомитися зі способами оплати Ви можете в особистому кабінеті. Бажаємо здоров'я Вам та Вашим близьким! З любов'ю, команда Кристал Телеком.

ВАМ МОЖЕ БУТИ ЦІКАВО

Акції, новини, інформація для абонентів