Нагадуємо про те, що з
01.11.18 року всі діючі абоненти м. Яготин інтернет-провайдера «Гранат» почали обслуговуватися оператором "Кристал Телеком". Тарифний план та вартість щомісячної абоплати для даних абонентів залишаться незмінними.
Наша служба технічної підтримки відповість на всі питання, які виникнуть в процесі користування послугою, за телефонами:
(096) 636 00 00, (050) 303 85 06, (093) 170 02 35, (044) 360 55 06.
Наші абоненти можуть самостійно контролювати стан свого особового рахунку, скориставшись
«Особистим кабінетом» на сайті. У зв'язку з переведенням абонентів в облікову систему «Кристал Телеком», оплата за послуги інтернет буде здійснюватися одноразово, авансовим платежем на наступний місяць. Ознайомитися зі способами оплати Ви зможете
тут.
Звертаємо Вашу увагу, що якщо з якої-небудь причини Ви не встигли поповнити особовий рахунок до 1 числа на потрібну суму, можна скористатися послугою «Робота в кредит» в «Особистому кабінеті».
Про всі зміни будемо повідомляти додатково, слідкуйте за новинами на сайті.
З повагою, інтернет-провайдер Кристал Телеком.