До уваги абонентів інтернет-провайдера “Гранат”

02.11.2018

Нагадуємо про те, що з 01.11.18 року всі діючі абоненти м. Яготин інтернет-провайдера «Гранат» почали обслуговуватися оператором “Кристал Телеком”. Тарифний план та вартість щомісячної абоплати для даних абонентів залишаться незмінними.
Наша служба технічної підтримки відповість на всі питання, які виникнуть в процесі користування послугою, за телефонами: (096) 636 00 00, (050) 303 85 06, (093) 170 02 35, (044) 360 55 06.
Наші абоненти можуть самостійно контролювати стан свого особового рахунку, скориставшись «Особистим кабінетом» на сайті. У зв’язку з переведенням абонентів в облікову систему «Кристал Телеком», оплата за послуги інтернет буде здійснюватися одноразово, авансовим платежем на наступний місяць. Ознайомитися зі способами оплати Ви зможете тут.
Звертаємо Вашу увагу, що якщо з якої-небудь причини Ви не встигли поповнити особовий рахунок до 1 числа на потрібну суму, можна скористатися послугою «Робота в кредит» в «Особистому кабінеті».
Про всі зміни будемо повідомляти додатково, слідкуйте за новинами на сайті.
З повагою, інтернет-провайдер Кристал Телеком.

Натисни мене!
Випробуй фортуну і забирай бонуси на рахунок!