СТОП продаж карт поповнень від Кристал Телеком!

25.11.2020

УВАГА! Кристал Телеком припиняє реалізацію карт поповнення у точках продажу.
Всі карти, придбані абонентами “про запас” залишаються активними.
Але це не єдиний спосіб оплати наших послуг!
На вибір пропонуємо наступні варіанти:
– Через Особистий кабінет, розділ “Оплата”;
– Через термінали самообслуговування ПриватБанку, Банку Фамільний, IBOX;
– Через Приват24;
– На сайті в розділі “Абоненту” – натиснути “Поповнити” – і вам будуть запропоновані платіжні системи для поповнення рахунку –  EasyPay, IPay або через Особистий кабінет.
Для максимальної зручності та економії часу, скачуйте додаток My Crystal через PlayMarket. Так ви зможете не лише контролювати баланс основного та бонусного рахунків, але й сплачувати послуги в один клік!
А за допомогою гаманця Masterpass крім швидкості оплати, ще є можливість створити регулярний автоматичний платіж і оплачувати навіть за відсутності доступа до мережі інтернет.
Детальніше про оплату послуг на сторінці сайта.
При виникненні додаткових питань – зв’яжіться з нами за номерами служби технічної підтримки:
(093) 170-02-35, (050) 303-85-06, (096) 636-00-00, (044) 360-55-06.
З повагою, команда Кристал Телеком.